Хирургия боюнча ачык сабак.

Хирургия боюнча ачык сабак.
Хирургия боюнча ачык сабак.
Хирургия боюнча ачык сабак.
Хирургия боюнча ачык сабак.
Хирургия боюнча ачык сабак.
Хирургия боюнча ачык сабак.

2025-жылдын 17-февралында «Шишиктер» деген темада ачык теориялык сабак өттү. Сурамжылоо төмөнкү темада жүргүзүлдү: Термикалык жаракаттар: үшүк алуу, электрдик жаракаттар. PMP.

Алгачкы билим деңгээлин контролдоо: 6 адамдан турган 2 топ студенттер өз билимдерин төмөндөгүчө көрсөтүштү – доска экиге бөлүнүп, топтун ар бири чыгып, үшүк алуу жана электр тогунан жаракат алуунун эң негизги белгилерин жазышты. Бул мелдешке 6 мүнөт убакыт берилди. Бул учурда 6 адамдан турган 3-топтун студенттери ар бири 3 адамдан 2 звеного бөлүнүп, шилтеме ыкмасы менен жооп беришти.

Алты мүнөттөн кийин окуучулар үшүк алуу жана электр тогунан жаракат алуу белгилерин жазып бүтүштү. Бардыгы ордунан туруп, өз жообун беришти. Мен суроо бердим: үшүккө биринчи медициналык жардам кандай? Студент үшүккө каршы PMP жөнүндө кеңири айтып берди.

Мен 3-топтун окуучуларын ортого чакырдым – электр тогунан жаракат алган учурда тез жардам көрсөтүү деген суроого жооп берүү. Алар симулятор – тулку, ошондой эле тренажер – баштын жардамы менен биринчи жардам көрсөтүүнү көрсөтүштү.

Жаңы тема: шишиктер сюжетти телевизордон залалсыз жана залалдуу шишиктердин сүрөттөрүн көрсөтүү менен айкалыштырды.

Вена диаграммасы аркылуу теманы бекемдеңиз.

Сабак максатына жетти.